Monday, May 14, 2012

kenangan sebelum pegi KMS

it was an enjoyable day,akhirnya,dapat gak aku keluar
dengan mereka-2 yang aku sayang,
walaupun sebelum nie plan lebiy dari 7 orang tapi yang
pegi tadi hanye 4orang,
tak mengapa lah,nasib baek ada gak yang nak keluar
dengan aku before aku masuk KMS,
ada gak yang peduli lama tak lepak dengan aku nanti,
okayy,tadi only 4 of us,-kak lisa,abg faris,faizal and me ;D
kitaorg lepak kat ts la macam yang da d plan lama,
ts = times square ye,bukan taman sepakat dekat kuantan taw
kteorg sampai dalam pukul 12,then jalan-2 dulu baru beli tiket wayang,
haha sadiss gila laa,antara kteorg, aku jea yang tak cukup 18 lagi,
so memang lama mereka-2 yang cukup umur nak decide tengok movie apa,
yelaa,takut aku kena tunggu luar sorang-2 nanti,
nasib baek masa aku beli tiket ngan faizal,akak tu tak mintak
ic,kalau tak memang dalam mimpi la nak tengok crita ngongkrong ;)
pape pun ,14mei2012 memang ari yang paling hepi bagi aku,
sebab aku dapat gak cipta kenangan sebelum pegi matrik,
dapat geng yang sama-2 minat 6ixth sense-faizal,
dapat patung spongebob baru-kak lisa bagi taw ;)
and dapat kacau orang,hehe -abg faris
walaupun orang yang aku sangat harap pegi,tak pegi,
aku tetap hepi sebab aku percaya masih ada lagi orang
yang peduli aku,terima aku yang tak pandai merajuk,
tak pandai memujuk dan tak pandai marah nie,
alhamdulillah ~
-penat tunggu dorang decide tengok crita apa-
-nie laa kak lisa,comey kan? -
-abg faris nak try terjun ouh,gempakk kowt-
-nie la pejal,geng baru aku-
*sorie der xd pic kau lak
p/s : kadang-2 tak perlu berubah untuk tarik perhatian orang lain,
itu yang aku belaja hari nie ;)

1 comment:

  1. i'll miss u babe
    may our friendship last forever.
    insyaAllah till jannah (:

    ReplyDelete